Det här måste ni testa!

Kategori:

Eftersom jag legat vaken i stort sätt hela natten med en nervös klump i magen på grund av.. Ni vet vad. Så steg jag upp redan vid halv sju, det är verkligen inte likt mig. På grund av all denna vakna tid så var jag väldigt hungrig när jag steg upp. Slängde därför ihop en pannkakssmet på 1 banan, 1 ägg, en skvätt mjölk och lite fiberhavregryn. Smeten blev väldigt bra idag, och pannkakorna likaså! Till pannkakorna hade jag blåbärskvarg, vilket var en perfekt kombination!


Får en hel del frågor om vart jag får alla mina idéer till mellanmål ifrån och mitt tips till er är att testa er fram. Pannkakor, olika äggröror, röror överhuvudtaget, kvargkombinationer, smoothies, listan kan göras oändlig! Bara att fixa och trixa så ska ni se att inspirationen till slut flödar ;) sen läser jag vääääldigt mycket bloggar som jag givetvis får inspiration ifrån :)



Ha en fin tisdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: