Utvärdering av träningspasset

Kategori: Kost o Träning

Träningspasset som jag hade satt ihop var sjukt jobbigt. Redan efter uppvärmningen ville jag typ dö.. hahah :) Det är ett väldigt intensivt pass, med övningar för hela kroppen. Varken jag eller Jennie orkade utföra passet så som jag hade tänkt från början så vi kortade ner det en aning och tog fler pauser än planerat och körde så hårt vi orkade i 45 minuter. Väldigt effektivt var det i alla fall och 500 kalorier brändes under de 45 minuterna. :)


Jag kommer förmodligen att köra ett sånt här pass utomhus i maj med hjälp av de andra ledarna i Hillerstorps gymping. Men innan dess måste jag öva in passet ordentligt. Under maj kommer vi 3 måndagar köra träning utomhus, vid hamnen. Då är alla som vill både tjejer och killar välkomna att träna med oss, GRATIS! Vi hoppas såklart på stor uppslutning, och att fler killar hittar till oss. Sprid gärna detta vidare, jag återkommer med tider och vilken dag jag kommer köra detta passet. :)

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Va kul! Det är så mycke roligare att träna utomhus:)

    2012-04-05 | 21:06:34
  • Lisa Johansson säger:

    Jag vill veta mer :))

    2012-04-06 | 22:44:23

Kommentera inlägget här: