Okej, dags att köra!

Kategori: Kost o Träning

Nu finns det ingen återvändo. Ledigheten är snart slut och dags att ta tag i träningen igen, har haft litet uppehåll nu över påsk, vilket egentligen inte var meningen. Har ju gått en del men inte så mycket som jag tänkt. Jag tänker inte skriva någon ursäkt här, för jag tränar när jag känner för det. Vill jag inte då skiter jag i det, och dessutom har vädret varit skit denna helgen. Men men, nu tar vi nya tag! :)


Jag tänker köra på som jag gjorde i fitnessfighten, samma kostupplägg (dock mindre kolisar) och samma träning (kommer variera med den träningen jag vanligtvis kör). Kommer gå promenader varierat med löpningen eftersom benhinnorna inte verkar hålla fullt ut. Nu känns dem dock bättre, ingen smärta när jag trycker på dem men jag vill inte ha tillbaka den skiten igen.


Jag kommer köra på till min födelsedag den 24 maj, vilket är ungefär 6 veckor. Om det ändrar sig på vägen återstår att se, men i nuläget känns 6 veckor som en bra plan. Däremellan ska jag hinna med Vårruset också, så lite träning inför det måste det ju bli. :) Har dock ingen högre förväntningar på tävlingen eftersom det är så sjukt mycket folk som springer, kommer givetvis försöka få en bra tid men jag gör det för skojs skull :)


Ja, det blev mycket babbel i detta inlägget men vad gör det. ;)
Nu ska jag ge mig ut på en powerwalk i ösregnet, eller det regnar visst inte längre.. BRA! :)


Kämpa på där ute!
Kram på er :)


Box ikväll, som jag har längtat!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: