Nya utmaningar på G!

Kategori: Allmänt

Ja, nu inväntar jag Annzi. Har satt ihop ett träningsprogram samt skrivit ihop lite tips och förslag för att underlätta träning, mellanmål, luncher osv. Hoppas hon blir nöjd! Ska väga och mäta nu, och om 30 dagar kommer vi väga och mäta igen. Jag tror detta kommer gå kanon. Jennie började ju redan i onsdags och det går kanonbra kan jag meddela, hon är så duktigt min älskade syster :)

Ett av tipsen jag har till er som vill gå ner i vikt är att äta regelbundet ungefär var tredje timme. Ät 1500 kcal/dag om du vill gå ner i vikt och undvikt kolhydrater. Tänk på att det det inte blir lättare om väntar på motivationen, skaffa dig motivationen du behöver istället och sätt igång. Den kommer inte av sig själv!

Min utmaning för April är fortfarande inte bestämd så kom gärna med förslag :)



Dagens outfit! Kass mobilbild men det får duga .. ;)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Kommer bli perfekt, tjejerna fixar de. Jag hejar på er !! Lisa kom till forsheda ;)

    2012-04-01 | 20:59:21

Kommentera inlägget här: