Livstecken!

Kategori: Allmänt

Hejhallå! Ville bara upplysa er om att jag faktiskt lever, ser att ni är inne och kikar och jag vet själv hur tråkigt det är att följa en blogg som inte uppdateras. Jag har tagit lite påskledigt som ni kanske märkt.. ;) Jag är ju sån storbloggare nu, det tar på krafterna.. haha, skämtar ;) Jag har faktiskt inte haft någon lust och jag har inte haft något speciellt att skriva heller. Sover mest hela tiden, kollar ut genom fönstret, inser att det fortfarande regnar, somnar om, det regnar fortfarnade.. Ja, ni fattar. Sjukt tråkigt och oinspirerande väder. Vi får hålla tummarna för att det vänder snart :)



Är ledig imorgon också och helt ärligt så behöver jag börja jobba nu, får inga rutiner i mitt liv annars. Jag blir helt slö, omotiverad och degig av att vara ledig. En dag här och där är det ju gött men redan efter ett par dagar börjar det krypa i kroppen.


Ska snart krypa ner och sova igen, hoppas allt är fint med er!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: