Lisa + kvarg

Kategori: Allmänt

Ingen här hemma förstår hur jag kan äta kvarg, och jag fattar inte varför dem inte äter kvarg. Det ser inte så gott ut på just denna bilden men det ÄR sjukt gott och jag hade kunnat äta det jämt. :) så ja, idag har jag ätit tre portioner kvarg.. Haha! Och massa chokladhjärtan på jobbet, ILLA LISA! Skärpning från min sida! Fast det känns samtidigt skönt att kunna unna sig och sen vara nöjd :) har ju trots allt både gått och afrodansat idag :) fyra personer var vi på träningen idag och jag är så glad över att det var sista gången. Jag har inte tyckt att det varit så roligt denna terminen, får inte ut något av det och hade hellre ägnat den tiden åt någon roligare träningsform men men.. Nu kan jag helt enkelt ägna mig åt mitt eget och det ska bli skönt :)


God natt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: