Kvällsmålet

Kategori: Allmänt

Jahopp, så var denna dagen snart över också och det blev en bra dag :) Jag övervann tröttheten och tog inte den där vanliga powernappen som jag brukar. Tror det är det som är boven i mitt trötthetstrubbel.. Jag lovar därför mig själv, här och nu att jag ska sluta sova på dagarna, jag ska sova samma antal timmar varje natt (i alla fall på vardagarna ) och stiga upp samma tid varje dag.

Trodde när jag gick till jobbet att det skulle bli en jobbig dag men det blev det inte :) tiden har sprungit iväg och det är ju skönt att den gör det någon gång, har ju goa arbetskompisar som väger upp det negativa. :)


Jag har dock funderat på en sak idag.. Jag är, som ni kanske vet, en person som alltid säger vad jag tycker och tänker men när det kommer till vissa personer och vissa ämnen så får jag ont i magen när jag har något jag måste säga och väljer då hellre att strunta i att säga vissa saker. (detta kanske blir otydligt och invecklat så ni som vill kan scrolla ner till nästa inlägg istället ;) )
Är inte det väldigt konstigt? Till alla andra skulle jag kunna säga exakt vad som helst. Det är inte det att jag är rädd för att få mothugg, för svar på tal har jag nästan jämt och det beror inte heller på att jag är rädd för att personen ska ta illa upp. Nä, jag ska bannemig lära mig att säga ifrån när jag tycker något är fel eller när någon beteer sig illa. Man ska ju inte gå runt och klaga på grejer men sen inte försöka göra något åt det. Åh, ja mamma! Jag vet att du tycker att jag borde backa oftare men nääääää det tänker jag inte göra i fortsättningen om jag vet att jag har rätt ;)

Nu - kvällsmacka (knäckebröd dåå vaaa)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: