Inget bankkort.

Kategori: Allmänt

Igår var jag med om något sjukt irriterande. Jag var stressad och skulle iväg på förfest. Ber Lina stanna vid automaten för att jag ska ta ut lite pengar. Hoppar ut, springer till automaten, stoppar i kortet, slår koden och vad tror ni händer? Jo, vips så är mitt kort slukat av automaten. Vafan?! Det där händer ju inte. Eller jo, naturligtvis händer det mig. Jag som typ har "otur" som mellannamn..
Ut kommer i alla fall ett kvitto om att jag genast ska kontakta min bank, vilket jag såklart gjorde. Dem spärrade kortet och nu är ett nytt på väg till mig. Så jävla lägligt, inget kort och inga pengar på hela påskhelgen. KUL! Det konstiga är ju att ingen kunde hjälpa mig att få ut kortet. Idioten som svarade när jag ringde påstod att det inte fanns någon chans att få ut det och att han endast kunde hjälpa mig genom att skicka ett nytt. Ja, men skitbra, då har jag ju ett kort nästa helg om jag har tur.. Idiot bank.

Någon som varit med om detta tidigare?

Kommentarer

  • Anna säger:

    Fy vad tråkigt, jag har inte varit med om detta innan. Hoppas du får ditt nya kort fort och i början av nästa vecka. KRAM

    2012-04-06 | 11:02:12
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: