Ingen träning igår..

Kategori: Allmänt

Det blev aldrig någon kick'n box igår, min kära mor bangade ur och jag hade alldeles förmånga dåliga ursäkter för att åka dit själv. Så kan det bli ibland. Men det kändes bra att vila faktiskt, det är minst lika viktigt som själva träningen (försöker intala mig själv att jag gjorde ett bra val.. haha) Jaja, nog snackat om det.


Käkar frulle nu, gott om tusan. Laddar upp för dagens träning, ska bli löpning har jag tänkt men det blir om någon timme när det blivit lite varmare :) Egentligen borde jag testa att springa den där jäkla milen och se hur det går. Har ju aldrig gjorde det tidigare.. Njaa, det kanske får bli månadens mål istället. :)
Målet i övrigt denna månaden är att träna 5-6 pass i veckan. Varierat mellan styrkepass, löpning och gruppass. För hoppningsvis kommer jag kunna visa er formbilder även när denna månaden är slut. Inga speciella mål alltså. Bara köra på, det går ju så bra nu :)



Ser framemot eftermiddagen, då ska jag träffa min fina tilda! :) weeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiii! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: