Högskola

Kategori: Allmänt

Har ägnat hela morgonen åt att leta utbildningar, och jag blir svettig och får ont i magen av bara tanken. EN utbildning har jag kommit fram till att jag ska söka, men jag behöver ju söka andra ifall jag inte kommer in. Dessutom är skiten på engelska och det gör mig helt hysterisk, hur fan ska jag klara det?!?! SUUUUCK! 


Jag vet att jag klarar allt bara jag har viljan och i värsta fall kan jag ju hoppa av om det inte funkar. Men jag är ju inte personen som ger upp i första taget. Klarade jag av att få godkänt i programmering på gymnasiet som är det konstigare "språket" av alla så klarar jag nog detta också. Om inte så tar jag mina pengar och åker jorden runt. Det blir nog bra. Jag har ju några dagar på mig innan ansökan måste vara inne..

Nu ska jag åka till farmor och farfar och dricka kaffe. Skönt att vara ledig :)


Kommentarer

  • jennie säger:

    sök vad du vill, bara det är i jönkan! :) <3

    2012-04-03 | 12:03:23

Kommentera inlägget här: