Grand Samarkand

Kategori: Allmänt

Idag har jag och mina päron varit på Grand Samarkand i Växjö och det kan jag varmt rekommendera. Många roliga butiker som var mycket fräschare och finare än på många andra ställen. Köpte ett fint linne från New Yorker, turkost. Har varit ute efter någon fin topp i den färgen och nu har jag äntligen hittat ett :) Nu får det gärna komma några soliga dagar, eftersom jag hittat en hel del vårkläder.

Ikväll blir det kick'n box, funderar på att springa en runda men borde kanske vänta till imorgon med tanke på benhinnorna. Sen är jag ju faktiskt inte tvungen nu heller, nu tränar jag som jag vill och det är skönt kan jag lova! :)




Bild på mig och systeryster från vår familjetripp till Ullared/Varberg förra helgen. Fikatime i bagageluckan, dock kvarg och hallon för min del. Bullar och kaffe för de andra.. ;) Sånt man får avstå om man vill ha resultat av träningen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: