God morgon allihopa!

Kategori: Allmänt

Har står det till? Med mig är det kanon! Underbart väder, ledig, massa fina kommentarer på bloggen, relativt utvilad, glad, fräsch, nöjd, STOLT! Ja, efter att jag läst allt fint ni skrivit så kan jag ju inte vara annat än stolt. Ingenting är omöjligt och ni kan, bara ni vill. Det gäller bara att kämpa och inte ge upp, det blir jobbigt vissa dagar men då får man påminna sig om resultatet som kommer efteråt. Då blir det lättare!



Det blev inga förändringar i kostschemat idag heller (än sålänge), gröt och ägg med 4 dl vatten innan. Precis som vanligt. Inga konstigheter. :)






Kommentarer

  • Jennie säger:

    Hej! Gud vad duktig du är! Ska vara med å fights i april. Får se hur Fergie, ger lätt upp:( jag har en fråga, hur för

    Jag gröten? Alltså med äggvitn i? Hur mkt av varje?:)

    2012-04-01 | 10:29:44
    Bloggadress: http://emmothjennie.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Tack så mycket!

    Du kommer klara det, det går relativt lätt om man kämpar lite. Jag tar äggvitan och vispar i den i gröten när gröten nästa är klar. Det blir jättegott men man måste vispa hela tiden och ha ganska svag värme annars blir det lätt äggbitar i gröten och det vill man ju inte :) Annars 1 dl fibergryn, lite linfrön, 2 ½ dl vatten och jag brukar hälla i en skvätt funlight också, mest för att det ska smaka lite godare, ibland tar jag hallon i också. Det blir gott! Testa dig fram, det har jag gjort :)

    2012-04-01 | 10:37:28
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: