Dåliga rutiner

Kategori: Allmänt

Känner mig så jävla uppsvälld och äcklig av allt jag stoppat i mig denna helgen. Imorgon kommer jag börja med mina rutiner igen, träning och kost. Just nu känner jag att jag inte har någon kontroll över mitt beteende. Jag stoppar i mig allt möjligt onödigt och det känns konstig eftersom jag stått emot så länge. Jag tycker inte ens att det är gott, och jag äter inte för att jag är sugen. Jag äter för att jag inte har något annat att göra typ, DET är ett sjukt beteende. Imorgon blir det nolltolerans en månad igen, inga kolhydrater, inget godis, ingen läsk, ingen alkohol. Det låter som att jag vräker i mig onormalt mycket, men det gör jag ju inte heller. Men eftersom jag inte ätit något på en över en månad är det mycket i jämförelse.. Så imorgon tar vi nya tag! :) Jag ser framemot det! Berättar mer imorgon om hur jag har tänkt lägga upp den kommande månaden.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: