Dag två!

Kategori: Allmänt

På var dag två på lägret snart över. En riktigt härlig dag med fint väder, bra golf och trevligt sällskap! Bättre än så blir det knappt. :) första rundan gick helt okej, sen bestämde vi oss för att spela nio hål till men efter nio hål låg jag på par och då kunde jag ju inte hoppa av så det fick bli nio till :) slutade med en sänkning så jag är nöjd! Ikväll drog hela gänget in till stan efter att vi serverats riktigt äcklig mat här på golfklubben. Pizza blev det för de andra, kebabsallad för mig. Inget fusk här inte ;) haha! Bild på denna "sallad" kommer imorgon eller måndag. Det var i princip bara kebab eftersom jag bett om extra mycket ;) haha.. Nu ska jag sova, ska upp tidigt och lira imorgon igen, sen hemfärd på eftermiddagen. :) hoppas ni haft en härlig helg. Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: