Bra dag!

Kategori: Allmänt

Känns bra att vara tillbaka i gamla rutiner igen, endel hatar rutiner och att "allt är i vanlig ordning" men jag gillar det. Struktur i vardagen passar mig perfekt, annars drar jag bara benen efter mig och sover i soffan. Men inte idag inte! Jobbade mellan 10-19, sedan stack jag hem, lagade mat till mig och mitt hjärta, som förövrigt blev en väldigt konstig kombination. Haha! Jag som har lovat fler recept här, får nog ta och fundera på det ;) Det blev, spagetti, köttfärslimpa, brunsås, avokado/tomatsallad, kokta grönsaker och som pricken över i't - Julmust! (inte för min del dock, jag drack vatten i vanlig ordning ;)) Men C var nöjd, likaså mamma och mätta blev vi och det är ju huvudsaken :)

Så ja, det har varit en bra dag idag. Jag hoppas att spysjukan som härjar på jobbet håller sig borta. Jag orkar inte med spysjuka just nu.. Dessutom ska jag ju iväg hela helgen och det vill man ju inet missa :) 

Dåligt med bilder och inlägg idag men det blir bättre imorgon, har gjort flera test på nya LOKA-smaker som jag tänker utvärdera imorgon, träning och kost kommer också imorgon :)


Ha det bäst mina vänner! 
KRAM PÅ ER!  

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vem har fått spysjukan? Vet att A:s make har de, men nej jag vill inte bli smittad. Ska ha med mig handsprit imon :)

    2012-04-11 | 22:37:33
  • Fighting Spirits säger:

    Hoppas verkligen kräksjukan håller sig borta från dig, inget kul det där... HUA....

    2012-04-12 | 09:14:38
    Bloggadress: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här: