Bra dag idag :)

Kategori: Kost o Träning

Haft en riktigt bra dag idag. Har så fantastiska jobbarkompisar som låter mig gå tidigare från jobbet så jag ska hinna till träningen. :) Snälla är ni! Det blev två riktigt bra pass ikväll, så skönt att köra slut på musklerna och svettas rejält på dansstepen. Bra kombination med styrka och kondition.

Nu är jag ledig i 8 dagar och det ska bli så himla skönt att bara göra vad jag vill, vila upp mig, träna. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska fylla mina dagar med men det löser sig. En sak vet jag i alla fall och det är att jag ska träffa min fina vän som varit i Australien. Lär ha en del att prata om :)


Hoppas ni haft en bra dag!

Dags att inta soffan.
Kram

Kommentarer

  • jennie säger:

    duktig du är syrran! jag vet vad du kan göra och det är att mysa med mig som också är ledig! :) love you too!! Puss

    2012-04-02 | 22:00:28
  • Lisa säger:

    Tack! Du också :) Superduktig! Ja, absolut kan jag göra det. Om du vill kan jag hänga med dig till Jönköping och stanna där till onsdag så slipper du vara själv :) Pusssss

    2012-04-02 | 22:09:09
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Anna säger:

    Låter som du har härliga jobbakompisar ;)) skojar bara

    Gött med två så bra pass. Smakade du saften förresten? Den finns på willys i gislaved och i värnamo. Helt sjukt att den är här och man inte hört något :/ Fast den måste vara riktigt färsk i hyllorna.

    Underbart med ledighet, njut och bara va :D

    kram

    2012-04-02 | 22:09:29
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Det har jag ju också! :) <3

    Ja, jag smakade och den var väldigt god. Då måste jag åka dig och köpa.. haha :) Jag ska njuta, ha det så bra du också. Du är värd ledigheten! Kram

    2012-04-02 | 22:16:46
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Anna säger:

    Härligt! De är ju perfekt :D

    Tack, det är du med <3 KRAM

    2012-04-02 | 22:27:38
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: