40 minuters löpning

Kategori: Kost o Träning

Var ute på elljusspåret vid halv 11 tiden för lite löpning, 40 minuter blev det och nu smärtar det i mina benhinnor kan jag tala om! Hatar detta! Måste vila dem igen, men jag känner verkligen inte för det nu när jag kommit igång så bra.. Blev 20 minuters styrka också så nu har jag gjort mitt för idag, känner mig stark på alla vis. Synd att de där sketans benhinnorna ska få ställa till det.. Suck..


Nu ska jag dricka kaffe och fortsätta läsa Fitness Magazine.. Bra skit!




Kommentarer

  • Anonym säger:

    Testa att smeta på lite tigerbalsam. :)

    Det funkar skitbra för mig när jag får problem

    med benhinnorna när jag åker skidor:)

    2012-04-04 | 13:58:03
  • Lisa säger:

    Tack för tipset! Har testat detta förut men jag tyckte inte att det hjälpte.. Kanske borde ge det en chans till :)

    2012-04-04 | 14:03:59
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Anna säger:

    Vad tråkigt :/ Tyvärr är vila de enda som hjälper. De gör ju så vidrigt ont i de där benhinnorna :( Ha en fin dag! kram

    2012-04-04 | 14:28:34
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Ja, skittråkigt! Vill inte vila, för jag vet hur jobbigt det är att komma igång sen igen..

    Detsamma :) Kram

    2012-04-04 | 14:33:04
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Kajsa säger:

    Ta det riktigt försiktigt Lisa! För något år sedan gick mitt så långt till en muskelinflammation och fick hämta ut medicin hos farbror doktorn :( testa sån där kräm från Apoteket som man smörjer på vid värk :))

    2012-04-04 | 15:05:15
  • Lisa säger:

    Ja, jag har ju haft detta innan också så jag vet ju att man måste vara försiktig men just nu vill jag bara bli av med skiten så fort som möjligt! Ska testa med tigerbalsam och voltaren och se om det hjälper..

    2012-04-04 | 15:42:29
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/
  • Kristin säger:

    För mej hjälpte det med total vila i knappt en vecka, och på den tiden hinner du inte tappa något:) kanske bättre att vila nu så du slipper vila ännu längre sen! Kroppen mår dessutom bra av att få vila efter så lång tids stenhård träning, så den kan ta igen sig för att orka bygga mer muskler:) ta hand om dej Lisa! Kram

    2012-04-04 | 20:29:27
  • Lisa säger:

    Du har nog rätt i det Kristin! Jag får nog göra som du säger, vore skönt om det försvann helt och då är det nog det enda sättet. Ha de bäst! Kram

    2012-04-04 | 20:33:37
    Bloggadress: http://shapemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här: